Σκοπός του μαθήματος, μέσω της διδασκαλίας της OPENGL, είναι η κατανόηση των σύγχρονων μεθόδων προγραμματισμού γραφικών καθώς και των αλγορίθμων και της τεχνολογίας πίσω από αυτά. Ο στόχος είναι η ανάπτυξη καλύτερων παιχνιδιών από ψυχαγωγική άποψη μέσω XNA Game Studio, C#, .NET ή άλλα παρόμοια εργαλεία τα οποία θα διασφαλίζουν την ευελιξία και την εύκολη χρήση τους από τους καταρτιζόμενους, τα οποία θα αναλαμβάνουν ένα μεγάλο μέρος των εργασιών που ενέχει η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού.

Σκοπός του μαθήματος είναι να γνωρίσει ο καταρτιζόμενος τις βασικές αρχές του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού και να αποκτήσει ικανότητες ανάλυσης και προγραμματισμού επίλυσης απλών προβλημάτων με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού JAVA. Επίσης, να εξοικειωθεί με το περιβάλλον του Eclipse το οποίο θα χρησιμοποιηθεί ως προγραμματιστικό περιβάλλον της JAVA για την επίλυση απλών και σύνθετων προβλημάτων μέσω αυτής της γλώσσας.