ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ

ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΠΟΛΥΜΕΣΑ/ WEB DESIGNER - DEVELOPER /VIDEO GAMES) Β

Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων Ι [Θεωρία & Εργαστήριο]

Σκοπός του μαθήματος είναι να αποκτήσει ο καταρτιζόμενος ικανότητες ανάλυσης και προγραμματισμού επίλυσης απλών προβλημάτων με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού C++ καθώς και να έρθει σε επαφή με τον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό.

Σκοπός του μαθήματος είναι να αποκτήσουν οι καταρτιζόμενοι τις αναγκαίες γνώσεις σχετικά με τα εργαλεία και τις τεχνικές για ανάπτυξη εφαρμογών στο Διαδίκτυο, ώστε να είναι ικανοί να τα αξιοποιούν επαρκώς αναλόγως των αναγκών που θα έχουν να αντιμετωπίσουν.

H γλώσσα Python είναι μία από τις πιο βασικές γλώσσες που χρησιμοποιούνται σε μεγάλους δικτυακούς τόπους. Με τη χρήση της οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να δημιουργήσουν από παιχνίδια και εφαρμογές μέχρι μηχανές αναζήτησης.